http://
http://
MOŽNOSTI PLATBY
 
 
Připravili jse pro Vás následující paletu možností úhrady Vaší objednávky:

  • platba převodem na účet  - (zdarma) - zdržení 1 - 2 dny
  • platba převodem na účet pro zákazníky ze Slovenska (vnitřní platební styk)  - (zdarma) - zdržení 1 - 2 dny
  • bezpečná platba kartou (VISA, VISA Electron, MasterCard)  - (zdarma) - ODESÍLÁME IHNED
  • on - line platba pro klienty GE Money Bank  - (zdarma) - ODESÍLÁME IHNED
  • on - line platba pro klienty FIO Banky  - (zdarma) - ODESÍLÁME IHNED
  • on - line platba pro klienty Wolksbank CZ  - (zdarma) - ODESÍLÁME IHNED
  • on - line platba mPeníze pro klienty mBank  - (zdarma) - ODESÍLÁME IHNED
  • on - line platba MojePlatba pro klienty Komerční banky  - (zdarma) - ODESÍLÁME IHNED
  • hotovostní platba při doručení - DOBÍRKA  - (účtujeme poplatek 50 Kč) - ODESÍLÁME IHNED

 


 
 
 
DOPRAVA V RÁMCI ČESKÉ REPUBLIKY
 
Prostřednictvím České pošty s.p. a kurýrní společnosti IN - TIME nabízíme tyto možnosti přepravy zásilky.
 
TYP PŘEPRAVY
DOBA DODÁNÍ
BALNÉ CENA ZDARMA OD 
IN - TIME - expresní doprava zásilek - komfortní doručení zítra (AKCE !!!)
do 24 hodin*       
ZDARMA
 89,- Kč       
1 000,- Kč       
   


    
         
ČESKÁ POŠTA - Balík do ruky    2 - 3 dny ZDARMA   99,- Kč 1 000,- Kč
Výdejní automat - Poštomat InPost (89,00 Kč)    1 - 3 dny ZDARMA   69,- Kč 1 000,- Kč
 
* - platí při objednávce do 14:00 hodin v pracovní dny
 
Doběrečné (platba kurýrovi při předání balíčku) - 50,- Kč
Doběrečné (platba inpost kartou) - 20,- Kč
 
 
** - ceny dopravy a platby jsou včetně DPH
 

 
POPIS SLUŽEB - BENEFITY

 

Česká pošta

 

Doporučený balíček

 

Služba České pošty, prostřednictvím které se zasílají drobné předměty malé hodnoty. Zásilka je pojištěna v hodnotě 500 Kč při její ztrátě, poškození či úbytku. U tohoto typu zásilky Vás doručovatel nekontaktuje, duručuje standartně na Vámi zvolenou adresu. V případě nezastižení je zásilka uložena na poště.

UPOZORNĚNÍ: Vzhledem k tomu, že se množí problémy s doručením upozorňujeme na důležité skutečnosti:

  • pokud není adresát balíčku zastižen a není uveden na schránce, zásilka se nám vrací okamžitě zpět
  • Vaši zásilku doručovatel může předat komukoli z příbuzných
  • u této služby někdy doručovatelé svou práci flinkají a nevhodí Vám oznámenku do schránky

V případě, že jste měli v minulosti problémy s doručováním, využijte prosím služeb kurýrní společnosti nebo Balík do ruky, Balík na poštu.

Sledování zásilky

Po odeslání objednávky, Vám přijde email s přesným odkazem na sledování zásilky. Na odkaz stačí kliknout a dostane se na stránku České pošty s aktuálním stavem Vašeho balíčku.
V případě, že od nás obdržíte pouze sledovací číslo ve tvaru např.: RR0125455369CZ, stačí toto číslo vyhledat na stránkách České pošty zde: http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php.

Email se sledovacím číslem se odesílá automaticky, důvodem jeho nedoručení může být Vaše plná emailová schránka nebo program blokující naše emaily (spamový koš).


Doba uložení

Standartní doba uložení je 15 dní.

 


 

Balík Do ruky – nová balíková služba

 

 

Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. Přes SMS i e-mail vás bude v den podání informovat o doručování balíku.

Pokud vás doručovatel nezastihne, nechá lístek v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na vaší dodací poště (kontakt najdete na lístku).
Tam na vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.

Bližší informace na webu České pošty v sekci Služby pro příjemce a adresátynebo na: www.balikovarevoluce.cz.

 

Proč je Balík Do ruky tak výhodný?

• Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.

• Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.

• Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel.

• Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

• V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení zásilky dle svých potřeb.

 

 On-line sledování balíku České pošty

Česká pošta nabízí také aplikace pro chytré telefony, díky které můžete sledovat zásilku nebo vyhledat nejbližší poštu.

 

Aplikace pro iPhone a Android.

 


 

Expresní kurýrní služba IN - TIME

Doprava kurýrní službou InTime představuje dodání v následující pracovní den po předání balíčku přepravci. Expedici Vám vždy potvrdíme sms a emailem včetně čísla zásilky a odkazu na sledovací systém služby InTime, ve kterém můžete kontrolovat cestu zásilky k Vám.

 

Jak probíhá doručení zásilky službou InTime?

Kurýr přiveze balíček na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Pokud Vás nezastihne, budete kontaktováni telefonicky. Kurýr se poté pokusí zásilku znovu doručit následující pracovní den. Pokud ani tehdy nebudete na dodací adrese přítomni, zboží se vrátí zpět na náš sklad a objednávka bude automaticky stornována. Rádi bychom upozornili, že přesnou hodinu doručení nejsme schopni zajistit ani sdělit.

 

Proč je doprava kurýrem IN - TIME tak výhodná?

Doprava INTIME ČR nabízí tyto služby:
- doručení do druhého dne od odeslání (termín odeslání zásilky vám sdělíme emailem)
- SMS avízo klientovi v den doručení zásilky (pokud uvedete mobilní telefonní kontakt)
- telefonické avízo v případě nezastižení na doručovací adrese (pokud uvedete telefonní kontakt)
- až 3 pokusy o doručení zásilky a individuální komunikace s dispečinkem

 

 

 


POŠTOMATY IN POST

 

    • InPost je síť automatických pošt umožňujících uložení zásilky určené konkrétnímu adresátovi kurýrem. Zásilka čeká na svého adresáta uložená v příslušném boxu, dokud si ji adresát nepříjde vyzvednout. Zásilka je uložena 72 hodin od momentu doručení kurýrem do poštomatu (víkendy a svátky se nepočítají).
    • Je-li zásilka doručitelná pouze proti platbě na dobírku, požádá poštomat nejprve o zaplacení dobírky formou karetní platby a terpve po té je zásilka uvolněna.
    • Těsně před tím, než by se otevřel box s běžnou zásilkou poštomat zjistí, že je za zásilku potřeba inkasovat peníze. O požadavku na platbu i její výši vás informuje dotykový displej. Pak jen stačí sledovat instrukce na displeji a uhradit částku prostřednictvím karetní čtečky umístěné pod obrazovkou. Je to bezpečné a intuitivní.
    • Jsou vždy tam kde jsou lidé. Uprostřed rezidenčních čtvrtí. Vždy v blízkosti obchodu s potravinami, nákupního centra nebo čerpací stanice. Stojí vždy v otevřeném prostoru, takže jsou dostupné po 24 hodin denně. Zkus se podívat po nejbližším poštomatu ve svém okolí.
    • Balíky lze vyzvednout kdykoliv po 24 hodin denně, o víkendu i ve svátek. O tom, že vače zásilka čeká na vyzvednutí vás upozorníme prostřednictvím textové zprávy.
    • Už žádné nekonečné čekání na kurýra. Jste to vy, komu se přizpůsobí doba doručení. Svou zásilku si můžete vyzvednout až budete mít cestu kolem.
    • Nebaví vás pamatování loginů a zadávání hesel? Se smartphonem máte po problému. Prostě jen klikněte na odkaz v SMS s informací o doručení a oskenujte zobrazený QR kód. Vyzvednutí zásilky se tím zkrátí na pouhých 7 sekund.
    • Nepotřebujeme vidět vaši občanku. Dokonce zásilku ani nemusíte vyzvedávat osobně. Pro vyzvednutí zásilky nám stačí unikátní PIN kód pro otevření boxu a číslo vašeho telefonu. To je dostatečně bezpečná kombinace čísel, kterou může znát jen někdo, komu jste ji svěřili. Zprávu o doručení s PIN kódem můžete přeposlat také příteli nebo příbuznému, aby zásilku za Vás vyzvedl.
    • Schránku z tlustého kovu lze otevřít jedině zadáním bezpečnostího kódu, který znáte jen vy. Každý poštomat je hlídán minimálně třemi kamerami, které nepřetržitě střeží vaši zásilku po celou dobu uložení ve schránce. ČSOB banka je naším partnerem pro realizaci plateb prostřednictvím platebních automatů. O bezpečnost vašich peněz nemusíte mít obavu.
    • Třeba vám záleží na tom, aby se o tom co nakupujete nikdo nedozvěděl. InPost nabízí diskrétnost, kterou v takovém případě jistě oceníte. Nikdo přece nemusí vidět jaké dárky kupujete svým milovaným. Ještě by zkazil překvapení.  ;-)


       


Zákazník, který si nevyzvedne dobírkovou zásilku, bude další objednávku platit předem na účet. Nechceme, kvůli několika jedincům zvedat cenu dopravy pro všechny zákazníky, kteří si objednané zboží poctivě přeberou.

 

Doporučujeme - vybrat dopravce na základě svých předchozích zkušeností.

 


 

DOPRAVA NA SLOVENSKO
 
Prostřednictvím kurýrní společnosti IN - TIME SK nabízíme tyto možnosti přepravy zásilky.
 
TYP PŘEPRAVY
DOBA DODÁNÍ
BALNÉ CENA ZDARMA OD 
           
   IN - TIME - expresní doprava zásilek - komfortní doručení zítra
do 24 hodin*
ZDARMA 5,85 Eur**    
50 ,- €
 
* - platí při objednávce do 14:00 hodin v pracovní dny
** - uvedená cena je orientační (skutečná cena se odvíjí od aktuálního kurzu €/Kč)
*** - ceny dopravy a platby jsou včetně DPH
 
Doběrečné (platba kurýrovi při předání balíčku - pouze IN - TIME) - 2 Eur
 
Upozornění pro slovenské zákazníky!
Objednávku je nutné udělat v měně EUR. Proto si měnu aktivujte v pravém horním rohu hlavního okna. 
 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku