V tomto odkazu Vám přinášíme odpovědi na Vaše nejčastější otázky.
- na e-mailové adrese: info@babiccinobchod.cz
- na telefonním čísle: +420 775 664 966
- JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ VAŠEHO ZBOŽÍ?
- ZBOŽÍ STÁLE NEDORAZILO ?
- MÁM OBAVY, ŽE ŠPATNĚ ODHADNU VÝROBEK?
- JAKÝ JE POSTUP PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ ?
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojen(a) kontaktujte naše Zákaznické centrum BABIČČIN OBCHOD
Postup pro výměnu zboží:
a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 775 664 966, nebo emailem: info@babiccinobchod.cz, že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
Mgr. Martina Nouzáková, Štramberská 824/12, 703 00, Ostrava-Vítkovice, do balíčku prosíme vložte tento FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ, který urychlí výměnu.
c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese
- ZBOŽÍ NESPLNILO MÉ OČEKÁVÁNÍ - JAKÝ JE POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ?
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej.
V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)
Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.
Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
Postup pro vrácení zboží:
a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
Mgr. Martina Nouzáková, Štramberská 824/12, 703 00, Ostrava-Vítkovice, do balíčku vložte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.
b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese
NABÍZÍTE SLEVY PRO PRODEJCE ?