http://
http://

V tomto odkazu Vám přinášíme odpovědi na Vaše nejčastější otázky.

 

V případě, že jste odpověď nenalezli, neváhejte kontaktovat naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM:
 
  • na e-mailové adrese: info@babiccinobchod.cz
  • na telefonním čísle: +420 775 664 966


  • JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ VAŠEHO ZBOŽÍ?   

 

98 % zboží pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje 1 - 2 dny po připsání Vaší úhrady, v případě výběru platby na dobírku se pohybuje kolem 36 hodin. Jsou mezní situace, výrobek je na cestě od dodavatele nebo v celním řízení, v tomto případě Vás budeme informovat.
 

 

  • ZBOŽÍ STÁLE NEDORAZILO ?   

 

V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě, nebo jestli nemáte zásilku uloženou na poště.

 

 

  • MÁM OBAVY, ŽE ŠPATNĚ ODHADNU VÝROBEK?   
Nemusíte mít žádné obavy  -  zboží, pokud nenese známky použití, máte možnost za manipulační poplatek 40 Kč vyměnit za jiné, nebo v zákonné lhůtě bez udání důvodu vrátit.


  • JAKÝ JE POSTUP PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ ?

Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojen(a) kontaktujte naše Zákaznické centrum BABIČČIN OBCHOD

 

 Postup pro výměnu zboží:


a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 775 664 966, nebo emailem: info@babiccinobchod.cz,  že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

Mgr. Martina Nouzáková, Ruská 818/37 A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku prosíme vložte tento FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ, který urychlí výměnu.

c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese

 

  • ZBOŽÍ NESPLNILO MÉ OČEKÁVÁNÍ - JAKÝ JE POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ?

Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě kontaktujte naše Zákaznické centrum.

Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej. 

V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)

Zboží prosím zašlete na naši adresu pojištěnou zásilkou a uchovejte doklad o podání pro případ nedoručení přepravcem.

Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
 

Postup pro vrácení zboží:


a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:

Mgr. Martina Nouzáková, Ruská 818/37 A, 703 00, Ostrava Vítkovice, do balíčku  vložte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.

b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese

NABÍZÍTE SLEVY PRO PRODEJCE ?   

 

Ano, jelikož jsme výrobci Babiččiných Bylinek můžeme nabídnout zajimavé slevy pro velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.


 

 




Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

V pořádku