V tomto odkazu Vám přinášíme odpovědi na Vaše nejčastější otázky.
V případě, že jste odpověď nenalezli, neváhejte kontaktovat naše ZÁKAZNICKÉ CENTRUM:
-
na e-mailové adrese: info@babiccinobchod.cz
-
na telefonním čísle: +420 775 664 966
-
JDE POSLAT ZBOŽÍ I NA SLOVENSKO?
Na Slovensko zasíláme také, stačí se v horní části stránky přepnout na SK verzi, (kliknete na vlaječku) a zde můžete nakoupit. Nebo jednoduše použít adresu www.babkinobchod.sk
-
JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ VAŠEHO ZBOŽÍ?
98 % zboží pro Vás držíme skladem. Doba dodání se pohybuje 1 - 3 dny po připsání Vaší úhrady, v případě výběru platby na dobírku se pohybuje kolem 1 - 4 dnů.
-
ZBOŽÍ STÁLE NEDORAZILO ?
V tomto případě nás prosím neprodleně kontaktujte, sdělíme Vám číslo zásilky a vypátráme, kde u dopravce došlo k chybě.
Kontaktovat můžete i dopravce - Zásilkovnu. Zákaznický servis, Telefon: +420 216 216 516
V případě platby předem na účet se stává, že uvedete chybný variabilní symbol, a proto nám nepřijde informace z banky o zaplacení. Pokud zboží neobdržíte do tří pracovních dní od doby Vaší úhrady bance, neprodleně volejte na tel. číslo 775 664 966.
-
U ZBOŽÍ NEBYLA PŘILOŽENA FAKTURA
Šetříme životní prostředí, a proto faktury v momentu převzetí zboží od dopravce zasíláme na email, který byl uvedený v objednávce ve formátu PDF.
-
JAKÝ JE POSTUP PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ ?
ZPĚTNÁ ZÁSILKA
Zboží zasíláme Zásilkovnou, proto využijte tento postup.
1. Telefonicky nás kontaktujte ohledně výměny zboží na čísle 775 664 966. Zpětná zásilka je zdarma. Štítek Vám pošleme jako přílohu do emailu. Štítek postačí vytisknout a nalepit na balíček a odnést na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
2. Pokud nevlastníte tiskárnu, obsluze v Zásilkovně nahlásíte 8místný vratkový kód, jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).
Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojen(a) kontaktujte naše Zákaznické centrum BABIČČIN OBCHOD
Postup pro výměnu zboží pro jiné dopravce:
a) nahlaste našemu Zákaznickému centru, telefonicky na +420 775 664 966, nebo emailem: info@babiccinobchod.cz, že máte zájem o výměnu zboží a uvěďte o které nové zboží máte zájem
b) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
Mgr. Martina Nouzáková, Štramberská 824/12, 703 00, Ostrava-Vítkovice, do balíčku prosíme vložte tento FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU ZBOŽÍ, který urychlí výměnu.
c) nepoužité zboží v původním stavu můžete vyměnit také osobně na výše uvedené adrese
-
ZBOŽÍ NESPLNILO MÉ OČEKÁVÁNÍ - JAKÝ JE POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ ?
ZPĚTNÁ ZÁSILKA
Zboží zasíláme Zásilkovnou, proto využijte tento postup.
1. Telefonicky nás kontaktujte ohledně vrácení zboží na čísle 775 664 966. Zpětná zásilka je zdarma. Štítek Vám pošleme jako přílohu do emailu. Štítek postačí vytisknout a nalepit na balíček a odnést na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
2. Pokud nevlastníte tiskárnu, obsluze v Zásilkovně nahlásíte 8místný vratkový kód, jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).
Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a odveze ji zpátky e-shopu.
Po převzetí zboží od přepravce doporučujeme zboží prohlédnout a zkontrolovat. Pokud nejste s přijatým zbožím spokojena máte nárok ve 14 - denní lhůtě vrátit nepoužité zboží bez udání důvodu. V tomto případě kontaktujte naše Zákaznické centrum.
Zboží, které chcete odesílat v rámci odstoupení od kupní smlouvy zpět na naši adresu, musí být v původním nepoškozeném obalu, v žádném případě nesmí být použito způsobem, znehodnocujícím toto zboží pro následný prodej.
V případě, že bude vrácené zboží nekompletní, ušpiněné, poškozené nebo částečně opotřebované, je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích. To znamená že, bude plnění spotřebiteli vyplaceno ve snížené hodnotě odpovídající stavu a opotřebení zboží, kdy jsme nuceni odečíst zejména hodnotu nákladů na uvedení zboží do původního stavu pokud je to možné. (nový obalový materiál produktu, atd.)
Postup pro vrácení zboží pro jiné dopravce:
a) nepoužité zboží v původním stavu zašlete pojištěným balíkem na adresu:
Mgr. Martina Nouzáková, Štramberská 824/12, 703 00, Ostrava-Vítkovice, do balíčku vložte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.
Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přebráno.
b) nepoužité zboží v původním stavu můžete vrátit také osobně na výše uvedené adrese
-
NABÍZÍTE SLEVY PRO PRODEJCE ?
Ano, jelikož jsme výrobci Babiččiných Bylinek můžeme nabídnout zajímavé slevy pro velkoodběratele. Prosím, kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách.